Kuidas pidada kinni oma uue aasta lubadusest olla tervislikum?

See ei ole ilmselt mingi üllatus, et tervislikum toitumine, kaalu kaotamine ja enda vormi ajamine on kõige populaarsemad uue aasta lubadused igal aastal. Kusjuures, 2016. aastal otsiti Google vahendusel terminit “saa tervislikuks” inglise keeles 62,776,640 korda jaanuarist oktoobrini.

Ilmselt pole ka üllatav kuulda, et US News kohaselt murtakse 80% uue aasta lubadustest veebruari teiseks nädalaks.

Miks inimesed oma lubadusi murravad

Peamised põhjused, miks nii paljud inimesed jätavad oma lubadused sinnapaika, on asjaolu, et põhjused polnud täpsed, polnud reaalsed (nt liiga ambitsioonikad) või polnud jätkusuutlikud.

Derby ülikooli veebiõppe psühholoogia õppejõu Philip Clarke kohaselt on ilmselt suurim viga, mida inimesed teevad, on fakt, et nad suudavad tuvastada, mida nad soovivad saavutada, kuid nad ei mõtle sellele, kuidas oma eesmärke saavutada.

Head kavatsused

Rääkides kaalu kaotamisest ja trennieesmärkidest uueks aastaks, siis jaanuaris kasvab jõusaali liikmelisuse arv hüppeliselt. Ameerika Ühendriikide jõusaaliketi Gold’s Gym kohaselt suureneb iga aasta liikmelisus detsembri ja jaanuari vahemikus 40%.

2016. aastal oli Google otsingus 315% suurune tõus aastavahetusel mõistele “jõusaal”.

Probleem on selles, et ehkki inimeste kavatsused on head ja nad võivad minna jõusaali mitmel korral jõulupühade ajal, lõpetavad nad selle kohe, kui nad naasevad tööle ja nende igapäevane rutiin taastub.

Jällegi, kuigi inimesed teavad oma eesmärki, ei tea nad, kuidas seda saavutada.

Pane oma eesmärgid enda heaks tööle

Selleks, et pidada kinni oma uue aasta lubadusest saada paremasse vormi ja tervislikumaks, on oluline luua harjumused ja rutiinid, millest sa saad kinni pidada ja mis töötavad sinu jaoks.

Võib-olla on sul pikad tööpäevad või sa pead pärastlõunal lastele kooli järgi minema. Kiire päevakava puhul on jõusaaliga liitumine ja seal mitu korda nädalas käimine midagi, mida pole just kõige kergem teha.

Seega, kui sa mõtled sellele, kuidas eesmärke täita, on parem alternatiiv lihtsa jõusaalivarustuse ostmine ja tagasihoidliku koduse jõusaali loomine.

Kodune jõusaal võib anda sulle vajatud paindlikuse. Näiteks, kui su töögraafik või töötunnid on iga nädal erinevad, võimaldab kodune jõusaal tööd teha siis, kui see on sinu jaoks mugav. Nii on trenni tegemine reaalsem ja jätkusuutlikum, kuna sa saad selle paigutada oma graafikusse.

Kodus treenimine võib olla ka motiveerivam kui üritada varastel hommikutundidel end voodist välja ajada ja õue minna.

Saa paremasse vormi juba täna

Niisiis, kui su eesmärk on kaalu kaotada, vormi saada ja tervislikumalt süüa, on parim aeg alustamiseks täna. Ei mingeid vabandusi, ei mingeid viivitusi.

Ferratumis me julgustame inimesi püüdlema enda parima mina poole ja olema enda parimad versioonid.

Me pakume lühiajalisi laene neile, kes soovivad elada elu täiel rinnal. Kui koduse jõusaali loomine on miski, mis aitab sul saada paremasse vormi, tugevamaks ja tervislikumaks, on meie internetilaenud kiireim ja kõige käepärasem viis, kuidas ideed ellu viia. Täna.

See võtab ainult mõned minutid, et saata taotlus läbi meie veebilehe. Ei mingit paberimajandust, kohtumisi ega järjekordi. Laenutaotlusele vastuse saad samuti loetud minutite jooksul.

Ole enda parim versioon, täna.

 Hinnake Meid! Palun hinnake vestlust, et saaksime pakkuda paremat teenindust. +