Mees teeb süüa

Esimene aprill on rahvusvaheliselt tuntud kui päev, mil inimesed teevad üksteisele praktilisi nalju ja vempe. Kuigi tegemist pole riigipühaga, on naljapäev osa poppkultuurist. Paljud ettevõtted on kavalalt aastate jooksul kasutanud 1. aprilli selleks, et saada oma klientidele lähemale, näidates oma huumorimeelt. Siin on 8 kavalat naljapäeva turunduskampaaniat, mis inimestele korda läksid:

 

1. Google

Sellel tehnoloogiahiiul on pikk tava teha naljapäeval nalju. 2007. aastal avaldas Google päev enne 1. aprilli uue teenuse nimega “Gmail Paper”. Uus teenus pidavat võimaldama kasutajatel lisada oma e-kirjad “paberarhiivi” ja Google pidavat printima need välja paberil, mis on “96% orgaaniline sojamaterjal”.

 

2. Planet Fitness

2015. aasta naljapäeval avaldas populaarne jõusaalide kett Planet Fitness uue toote nimega Reclino-max - tugitooli, mis oli ühtlasi ka trenniseadeldis. Ettevõte otsustas, et nad ei taha mitte üksnes muuta jõusaali mugavamaks, vaid tahavad tuua “jõusaali rohkem mugavust”. Kogu jõusaali minemise ja seejärel puhkamise süsteem oli vananenud, kuna Reclino-max võimaldas inimestel teha mõlemat samal ajal. Täiuslik toode laisale trennitegijale. Kahju, et see toode pole päriselt olemas.

 

3. Scope peekonimaitseline suuvesi

Suuveetootja Scope otsustas võluda inimesi “suurepärase peekonisaavutusega”. Vemp ehitati üles väga nutikalt ning sisaldas isegi professionaalset videot, veebilehte ja sotsiaalmeedia kampaaniat. See oli nii kaval, et inimesed uskusid seda. Mõned inimesed üritasid isegi osta seda “revolutsioonilist” peekoni suuvett.

 

4. shuberX

Sõidujagamisfirma Uber tegi koostööd jalatsitootjaga Toms, et ehitada “täiuslik jätkusuutlikkuse, tehnoloogia, kogukonna ja aktiivsuse kombinatsioon… seda kõike papist”. See on mõnevõrra pehmelt öeldud, kuna shuberX sisaldas veel...arvasid ära...kingi! Pappkarbid ja kingajõud hobujõu asemel. 

 

5. Twttr vwl annncmnt

Juhul, kui sa ei saanud sellest pealkirjast aru, siis see oli: “Twitter vowel announcement”. 2013. aastal andis Twitter teada kaheastmelise teenuse tulekust. “Twttr” on tasuta versioon, mis lubab kasutada ainult kaashäälikuid, “Twitter” on aga tasuta teenus, mis sisaldab ka täishäälikuid. On päris selge, et tegemist oli vembuga, kuigi mõni oleks võib-olla soovinud, et see oleks tõsi.

 

6. Branson ja tema uus planeet

Võib-olla oled kuulnud sellest, kuidas Mark Zuckerberg ostis saare. See ei ole aga mitte midagi võrreldes sellega, mida Virgin ütles Richard Bransoni kohta 2011. aastal. Rahvusvaheline ettevõte teatas, et “ Härra Richard ostis varasema planeedi Pluto avaldamata summa eest”. Ehkki teade tehti 1. aprillil, on see palju usutavam kui teised vembud selles nimistus. Richard Branson on lihtsalt selline inimene.

 

7. Amazon Dash nupp

Kõik ootavad vempe naljapäeval, seega ei ole tegemist just parima päevaga, mil teha suuri teadaandeid. Amazon otsustas aga teha midagi ootamatut ja avaldas Amazon Dash teenuse 1. aprillil. Uue toote näol on tegemist nupuga, mida saab kasutada selleks, et koheselt osta teatud tooteid, mis varasemalt selle nupuga seoti. Näiteks võib Dash nupp olla selle paiga lähedal, kus hoiad pesupulbrit ning kui pesuvahend saab otsa, saad seda osta, vajutades lihtsalt nuppu. Paljud inimesed arvasid, et see on liiga hea, et tõsi olla - vähemalt alguses.

 

8. Whopper Burger King hambapasta

“King” burgerid on nii maitsvad, et Whopper hambapasta reklaamis olev mees ei olnud oma hambaid pesnud kaks nädalat, et hoida burgeri maitset suus. Seda seni, kuni tuli välja Whopper hambapasta. See on üks pisut reklaamilikumaid turunduskampaaniaid. Ikkagi naljakas, pole kahtlustki.