Kaks meest jooksmas

Oh, suvi, kuidas me sind armastame!

Lisaks puhkuse ja soojade ilmade nautimisele ning sõpradega aja veetmisele tähendab enamikele meist suvi ka liiga palju söömist ja joomist ning palju vähem magamist, kui meil vaja oleks.

Lähenev suve lõpp on suurepärane aeg selleks, et hakata mõtlema keha ja vaimu taastamisele.

Toome siinkohal ära viis sammu selleks, kuidas luua tervislikum keha ja vaim. Eesmärgid paika! 

1. Jooge rohkem vett

Magamise ajal kasutab meie keha seal olevaid varusid - see tähendab seda, et kui me oma keha äratame, tuleb seda vedelikuga täiendada. Üks parimaid viise keha õrnaks äratamiseks on juua tassitäis sooja vett värske sidrunimahlaga. Veenduge, et joote alati toatemperatuuril vett; kui vesi on liiga külm, siis meie veresooned ahenevad ja hüdratsioon on raskendatud.

Paljudele inimestele meeldib hommikul kohvi juua. See on küll hea, kuid veenduge, et te joote hiljem ka vett - et teie kehal ei tekiks veepuudust.

Proovige juua kaks liitrit vett päevas. Ostke roostevabast terasest veepudel, mida saate kogu päeva jooksul täita.

2. Teadke magamise tähtsust

Uni on meie tervisele oluline. Hea ööuni kiirendab meie ainevahetust, võimaldab meie kehal taastuda, naharakkudel uueneda ja meie meeltel päevaseid sündmusi töödelda.

Uuringud on näidanud, et optimaalne kogus on igaöine seitsme- kuni kaheksatunnine uni. Kuigi loomulikult on kõigi bioloogiline kell erinev, on hea aeg magamiseks kell 22.00-06.00. Olenemata sellest, mis kell te magate - seadke kvaliteetne uni oma elus tähtsale kohale.

3. Liikuge

Fakt on see, et meie kehad on loodud liikuma ja füüsilise tegevuse puudumine võib meie kehadele negatiivset mõju avaldada. Kuigi peaksite püüdlema regulaarse treeningu poole, näiteks käima jõusaalis jõutreeningus või joogas, saate oma keha liigutada ka lihtsalt bussiga sõitmise asemel jala käies. Näiteks kui sõidate bussiga tööle, tulge bussist maha tavalisest paar peatust varem ja jalutage 20-30 minutit.

Selle asemel, et kogu päeva kontoris istuda, kasutage hoopis seisulauda. Jalutuskäik lõunapausi ajal teeb imet nii füüsiliselt kui ka vaimselt, võimaldades teil jalgu sirutada, pead klaarida ja värsket õhku nautida.

4. Mediteerige

Meditatsioonil on palju teaduslikult tõestatud häid omadusi. See ei pea olema edasijõudnute tase või mõni ametlik kava. Tegelikult on mediteerimine üks parimatest asjadest, mida te alati ja igal pool teha saate - olgu see kontoris, bussis või kodus.

Alustage ja lõpetage oma päev 5- või 10-minutitlise meditatsiooniga. Lisaks sellele aitab lühiajaline paus päeva keskel keskenduda endale - näiteks aitab lihtsalt oma hingamisele keskendumine teil lahti lasta kogu stressist, olgu see siis tingitud tööst või rahalistest probleemidest, ning taastada kontroll oma mõtete üle ja teravdada oma tähelepanu.

5. Alustage päeva õigesti

Parim viis päeva alustamiseks on toitev hommikusöök. Proovige maitsvat rohelist smuutit, proteiinisikast putru või külmpressitud mahla.

Võibolla ei ole te hommikuinimene ega leia kunagi aega kodus hommikusööki süüa - sellest pole midagi. Kui ärkate, täiendage oma keha klaasitäie veega ja võtke teel tööle näppu smuuti või mõni muu kaasavõetav hommikusöök - selline, mis on saadaval kohvikutes ja väikepoodides, ning sööge, kui olete kontoris.

Alustage täna

Parim aeg oma meele, keha ja vaimu taastamise alustamiseks on kohe. Ei mingeid viivitusi ega vabandusi.

Pole vahet, kas vajad abi jõusaali liikmeks saamisel, parema une jaoks uue madratsi ostmisel või proteiinipulbri ja värskete toiduainete ostmisel, et kiiremini oma uut dieeti alustada - Ferratumi lühiajalise laenuga saame sind juba täna aidata.

Taotle veebis ja saate vajaliku raha mõne tunni jooksul. Loe lähemalt siit.