joogaga tegelevad inimesed

Juba aastaid on uuritud, milline on inimeste stressitase ning üldine heaolu. Taolistes uuringutes osalenud inimesed on üksteise järel öelnud, et nende elus on peamine stressitekitaja raha. Ilmselt arvasite ka ära, et tegemist ei ole stressiga, mille on põhjustanud liiga suur rahasumma, kuigi on ka täheldatud, et näiteks lotovõitjatel ei pruugi olla nii lihtne elu, kui paljud arvavad. Teine suurim stressiallikas on enamasti töö ja kõik sellega seonduv.

Paljude puhul tekib nõiaring: mida ärevamad me oleme ja mida rohkem me muretseme raha pärast, seda vähem produktiivsem on töö, mis omakorda põhjustab rohkem stressi. Olgu stress tekitatud kodulaenu, võlgade, ületöötamise või tööl oleva ebakindluse tõttu, võib taoline ülemäärane töö ja rahaga seotud stress tekitada tõsiseid terviseprobleeme.

Allpool on neli võimalust, kuidas saab vähendada rahast tekkinud stressi:

Mõistke oma olukorda

Esimene asi, mida peate tegema, on tunnistama asjaolu, et Sul on tekkinud stress, mille on põhjustanud Sinu majanduslik olukord. Teine oluline punkt on mõista, kuidas sellest võitu saada. See nõuab pühendumist ja oma võimaluste lähemalt uurimist.

Tegutsege aktiivselt

Konsulteerige majanduseksperdi, pereliikme või sõbraga, et arutada oma muresid, seada paika eelarve, teha selgeks kuu-, kvartali- ja aastaeesmärgid ning määrata kindlaks kulud, mida Sul pole vaja teha - nagu näiteks mõni ajakirjatellimus või ehk isegi auto omamine. Kõik need toimingud on efektiivsed viisid, kuidas saada oma raha üle parem kontroll.

Igal probleemil on lahendus

Pinget saab leevendada ka tuletades endale meelde, et enamik probleeme ei ole elu või surma küsimused ning peaaegu iga probleemi saab varem või hiljem lahendatud. Kui tekkinud on olukord, mil vajate kiiresti lisaraha, saab ka selle probleemi lahendada hõlpsalt mõne lühiajalise laenuga.

Kõige tõhusam viis stressi leevendamiseks

Meditatsioon ja meelte vabastamise harjutused on osutunud üheks parimaks viisiks, kuidas leevendada stressi. Regulaarne mediteerimine aitab vähendada ärevust ja lõõgastab nii keha kui ka vaimu.

Tehke hingamisharjutusi iga päev 5 või 10 minuti jooksul, taastamaks mõtetes rahu. Seda ei pea kusjuures tegema üksnes siis, kui tunnete end stressis või ärevana. Internetist, sealhulgas ka YouTube-st võib leida hulgaliselt heade juhendajatega mediteerimisharjutusi või hingamisharjutusi, mis aitavad efektiivsemalt harjutada.

Lõppude lõpuks ei ole vahet, kas stressiallikaks on raha või töö - oma tervisele ja heaolule ei tohiks panna külge hinnasilti.

Vajutage meeldib sellele postitusele, kui Sa arvad, et see oli kasulik. Jaga seda postitust, kui teate teisi, keda see võib inspireerida. Rohkem suurepäraseid lugusid ja nõuandeid leiate meie blogist!

Tahate teada, kuidas Ferratum saab Sinu elu lihtsamaks muuta?